torsdag 18 september 2008

Fika med Jennie.

Vaknade för dagen innan 8, och kände mig helt slut i kroppen och degig i hjärnan... Kelly har sovit fruktansvärt dåligt inatt. Vaknat titt som tätt och varit ledsen... Min stackars tjej börjar bli förkyld. Igen! Hon gör ju inget annat än att gå och bli förkyld tycker jag... Eller (här kommer den vanliga funderingen...) så är det en tand på gång. Vi får väl se. Tur är det ju att jag inte gör så mycket annat om dagarna än så länge. Det blir inte lika jobbigt att orka med då. Men tänk om hon fortsätter såhär när jag börjar plugga på heltid! Då kommer jag aldrig orka, trots att Martin då självklart skulle hjälpa till om nätterna. :S




Idag blir det att gå till torget och fika med Jennie och Theo. Trevligt! Jag tycker jag är alldeles för dålig på att planera in aktiviteter med kompisar. Kanske för att jag blivit så förslappad av att bara gå hemma och dra.
I morgon ska jag träffa Belinda är det tänkt, och nästa vecka blir det åtminstone ett besök hos Linda. Skulle vara kul om hon flyttade hit igen så vi kunde träffa på henne lite oftare. Men självklart hoppas jag det hela löser sig och blir bra ändå!


Nu ska jag gå och göra mig klar. Måste väl väcka Kelly inom en halvtimme om vi ska hinna få i henne lite mat innan promenaden till torget.
Hörs sen!
Puss

Inga kommentarer: