måndag 1 september 2008

Finito!

Nu är byrån helt chockrosa (ja, okej då, jag missade en liten fläck på ena knoppen, men den tar jag vid ett senare tillfälle...) och den är verkligen jättefin! :) *stolt*

Martin har precis åkt iväg på innebandyträning. Kelly ligger och gnäller före insomnandet, och jag funderar på att scrappa lite. Hm... ja, så får det bli.

I morgon ska vi in på besiktning! Wohoo! Hoppas verkligen på att min älskade lille Nisse går igenom utan allvarliga fel. :O Däcken måste bytas i alla fall, så det vet jag att jag kommer få en 2:a på. Men, då har jag i alla fall min kära bil i en hel månad! :D

Ska gå och kolla till min prinsessa, och hoppas på att hon somnat nu. Ska bli skönt med lite egentid. Nästa vecka börjar jag träna också! Toklängtar... :)
Puss hej!

1 kommentar:

Nathalie sa...

guuud! jag älskar verkligen din byrå! va fin den blev, och va duktig du är!