fredag 12 september 2008

Fredagkväll.

Sitter här ensam, som oftast. Martin är iväg och träffar Jimmy, killen han är kontaktperson åt. Kelly har somnat, så jag tänkte passa på att installera lite fler Sims-spel. Jag borde plugga, gjorde ju inte det igår heller, men jag tänkte ta mig åtminstone en timme både lördag och söndag så jag kommer lite framåt i boken (häftet då...)

Jag var på Konsum idag och hämtade min lönelapp. Som vanligt ska jag få ut mer än jag trodde. Alltid roligt. :D Och det var perfekt, för jag ska både betala bilskatten på 1200,-, ev. köpa nya bromsrör till pärlan 700,-, spara undan pengar som försäkringskassan ska ha tillbaka (jag glömde ju plocka bort de dagar jag jobbat förra månaden...) 650,-. Och så har jag lagt undan ett par supersöta gympaskor till Kelly som jag ska hämta. Provade ut ett par vinterskor också, men det tar vi väl när det bli lite kallare. Så kul är det i alla fall! :D

Nähepp. Det var väl allt jag hade att komma med nu. I morgon blir det nog att gå hem till mamma och pappa en sväng. Min kära bror har ju plockat hem sin flickvän, så det blir nog middag. Och Martin ska ju iväg förstås. :S
Puss hej!

1 kommentar:

kultjej sa...

Jag tänkte på en sak. Är du säker på att chefen drar rätt mängd skatt? Så du inte får betala massa sen. Tänkte eftersom du får mer än du räknat med :P