tisdag 16 september 2008

Gnällspik.

Nu ska jag vara lite gnällspik, men fy S*TAN så ont jag har i armarna... :( Jag kan knappt lyfta dom. Trodde inte träningsvärken skulle bli värre, men det blev den tydligen. Yeey... :/ Det blir då ingen träning i morgon om det inte går över, det kan jag säga.

Åh! Jag har tittat på en massa kläder till Kelly idag. Ska shoppa järnet när vi blir rika. :) Handlade i alla fall nya gardiner och en ljuslykta till lilla lägenheten idag. Så snart ska det bli finfint i köksfönstret! Vi har haft samma gardiner i fönstren sen vi flyttade hemifrån, vilket är 2,5 år! Stackars mina fönster...

Jag pratade med en arg Belinda igår, och det fick mig att helt ändra mig angående tanken att ev. flytta till mölstad. M-ås Bostäder är helt sjuka, vad tror de egentligen?! Det finns ju snart ingen som har råd att bo kvar i deras lägenheter. Fick information därifrån idag, så nu ska vi tydligen inte ens ha råd att tvätta längre. De höjde priserna med flera kronor, så tvättkortet lär bli tomt efter första tvätten. My God! Men de skulle bjuda alla hyresgäster på prinsesstårta från Lilla Bageriet i alla fall. Som plåster på såren eller? *morrar*

Nu ska jag spela lite Sims i väntan på att min kära sambo kommer hem (vilket borde vara om 5 minuter iofs...)
Puss hej!

Inga kommentarer: