onsdag 17 september 2008

Kakmonstret.

Är precis hemkommen från kalaset hos mamma och pappa nu. Min yngsta bror fyller 13 idag. Grattis till honom! När blev han så stor förresten?! Kommer nog aldrig se honom som äldre än 8 år... :P
Har på tal om det i stort sett bara ätit kakor och tårta hela dagen. Gott, men onyttigt! Känner mig som Jabba the Hutt i mänsklig form (för er som inte vet var han ett fläskigt slemmonster i Star Wars... :P) Blir inget mer ätande för mig på resten av veckan alltså... Inte sånt snusk i alla fall. Jag får väl köra på lite extra med vv nu istället. Det går lite dåligt med det nu, eftersom jag tycker jag säkert kan hålla vikten utan hjälp av pointsen. Säkert... Det funkar inte alls kan jag tala om. :S

Vi var i församlingshemmet idag, och träffade barnen. Kelly älskar verkligen att leka med dom! Roligt att hon har kommit över sin fjantperiod nu, och inte gråter och skriker så fort något annat barn tittar på henne. Det var nog bara Silje (i föräldragruppen) hon var så rädd för. Hon sjöng en sång för Kelly på en mammaträff, och sedan dess har hon varit mycket misstänksam mot henne. Hehe.

Martin kan konsten att verkligen göra Kelly på dåligt humör. Om kvällarna när hon är trött och grinig, så ska han bråka med henne så hon skriker högt. Och när hon väl blivit på dåligt humör, går det ju inte över i första taget. Det är inte klokt vad hon är lik sin mamma till sättet! ;)
Nu är det snart Idol! Måste ju tillägga att det är riktigt roligt att se på nu när den nya juryn är tillsatt. De är riktigt bra alltså! :)
Puss och godkväll!

I morgon får jag veta vad Belinda har för hemlighet. Weii! ;D

1 kommentar:

E_Jonzon sa...

Håller med dig, det är riktigt roligt med d en nya idoljuryn!
Hur går det med matten?
Kram