lördag 27 september 2008

Lära-gå-vagn.

Hej! Det har varit en lång dag. Eftersom vi blivit lite förkylda hela familjen, så har mitt huvud känts som att det skulle gå i tusen bitar... Bihålorna värker och det bara rinner ur näsan. Usch! Jag brukar vara trött, men idag har jag varit jobbigt trött... Ändå åkte jag, mamma och pappa till Kalmar för en liten tur på New Yorker och på Ikea. Inte skulle en liten förkylning stoppa en trevlig dag inte! :)
Kelly fick vara med moster Therese och hennes kompis Linda hela dagen. De hade tydligen varit och tittat på en hästtävling. Kan ju varit trevligt kanske. :)

Vi provsatt en massa soffor på Ikea, eftersom jag är grymt sugen på att köpa en på kredit... (Ja, jag vet. Det skulle vara fruktansvärt korkat...) Hittade min drömsoffa! En svart tyghörnsoffa. Så underbart skön, och snygg om inte annat! *drömmer*
Jag köpte en lära-gå-vagn till Kelly, några växter och påsklämmor... Jag skulle inte handlat något egentligen, men försök gå igenom Ikea och komma ut genom kassorna utan en enda grej... :P
Lära-gå-vagnen var mycket omtyckt kan jag ju tillägga! Hon traskade runt och skrattade hela tiden. Mysunge! :)

Nu sitter jag här i mysbyxor, tofflor och uppsatt hår. Tog en cider bara för att det är ensam-lördagkväll ikväll. *mums* Martin skulle på lagfest i B-måla egentligen, men fick höra av honom senare att de skulle dra till Gladan istället... Åh... Jag har haft ett sånt Gladan-sug i flera helger nu. Bara gå dit, ta några drinkar och sjunga lite kareoke... Säga vad man vill om Gladan, men mina roligaste utekvällar har jag haft där. :P

Nu ska jag läsa lite bloggar, kolla in bdb och spela lite Sims. :)
Godkväll!

Inga kommentarer: