söndag 28 september 2008

Min prinsessa. <3

Jag kom ju på idag att jag har glömt att berätta för er om min lilla tjejjas framsteg! :)
För det första, häromdagen var vi inne i sovrummet och funderade ut vad Kelly skulle ha på sig. Hon stod vid sidan av och höll i sig i byrålådan. Men så plötsligt släppte hon taget och stod där utan att hålla i sig! Gissa om jag blev stolt?! Och överraskad med för den delen. Det kom ju så oväntat. Hehe...
Så idag skulle jag visa Martin tänkte jag, vad vår lilla dotter kan, så jag släppte taget om henne när jag tyckte hon stod stadigt. Och där stod hon. Länge... :D

För det andra har hon börjat säga titta. Visserligen är det mer som en osäker viskning, men ändå. Man hör ju att hon säger det. :) Min duktiga flicka!

Okej, det var nog det nya. Kan ju ta lite om hur dagen varit då.
Såklart hann jag inte med att städa... Kan ju inte dammsuga när Kelly sover, eftersom hon är ganska lättväckt, så det blev helt enkelt inte av. Men jag dammade i vardagsrummet i alla fall.
Skrev varken handlingslista, handlade inget, och gick inte till banken och mormor. Mamma däremot ringde, så jag satte över pengarna på hennes konto så fick hon vara budbärare. :P

Tränat har jag åtminstone gjort. Alltid lika kul! :)
Lagade ju mat också såklart! Ugnsbakade potatishalvor, marinerad fläskkarré, sås och grönsaker. Mums! Skickade iväg Martin till Statoil för att köpa choklad också. Det är sjukt vilken chocoholic jag har blivit! :S
Och så öppnade jag i alla fall matteboken och skummade igenom tre sidor, innan Kelly vaknade och det var kört. :P Får ägna mig åt att plugga i morgon efter församlingshemmet. Då brukar Kelly sova i två timmar nånting.

Mord i sinnet börjar vid nio, så jag ska passa på att kolla runt lite innan.
Godkväll!

Inga kommentarer: