söndag 7 september 2008

Min stora tjej!

Fredagen var lyckad! Jag åkte ju och lämnade Kelly innan fem, som bestämt. Så gjorde vi oss i ordning, och drog iväg till Anders på lite förfest. Tog buss/tåg till Kalmar vid halv åtta, och besökte en kompis till Anders. Resten av kvällen tillbringade vi på Palace och The Rock (Kalmars TRÅKIGASTE ställe...) Hittade en snäll kurd som körde hem oss snabbt och bra. :P
Sammanfattning; en kul och trevlig kväll!


Min lilla tjej börjar bli stor. Hon pekar, leker tittut och dansar på beställning! Vi ska köpa en lära-gå-vagn till henne nu i september, så hon kan springa runt lite. Hon tar ju tag i sin gåstol och traskar runt, men den kan ju lätt bara rulla iväg för henne, och hon kan ju inte stå själv än.
Ingen tand än, men det är ju iofs ingen brådska med det. De kommer när de kommer. :)

Idag blir en lugn dag. Eftersom jag har bestämt mig för att återuppta mitt kämpande med Viktväktarna i morgon, så ska jag planera lite inför handlingen till veckan. Uscha! Men det funkar verkligen inte nu. Jag äter så okontrollerat, och man märker att man inte mår bra av det. Vill ju gärna gå ner 4-5 kilo till, och nu har jag ju laddat batterierna lite. ;)

Mina tomater börjar bli röda btw! Och jag som trodde de skulle förbli oätliga och gröna. :P
Puss hej!

Inga kommentarer: