måndag 22 september 2008

Slööö.

Jag har känt mig lite dålig med bloggandet de senaste dagarna. Jag har nog känt att jag inte haft tid helt enkelt. :/

Ikväll var det matte som alla andra måndagar nu i höst. Det var inte alls någon bra dag att anstränga hjärnan mer än nödvändigt... Kunde inte tänka alls kände jag. Och så har jag ingen miniräknare till på köpet. Lite svårt att räkna när det är tänkt att man ska ha en sån. :/ Måste skaffa en snart!!

Vi har nu tagit oss an Martins brors katt, Simba. En underbar, röd, ståtlig pojke. Helgo, men okastrerad. Resultatet blir ju då att det luktar piss om honom, och i hela lägenheten trots att han är jätteduktig och går på lådan. Ett bad kanske? Kastrering på onsdag för den delen, sen får han börja springa ute. Vi kan ju inte tvinga honom till en innekatt när han annars jämt är ute. :S Vi får väl se hur länge vi får behålla honom innan han försvinner. Uscha... Hoppas vi för en gångs skull har turen på vår sida. :/

Martin är iväg på innebandymatch ikväll, så jag sitter här ensam. Ganska skönt ändå måste jag erkänna. Då ska jag passa på att spela lite spel. ;)

Ja... jag ska nog ägna mig åt att läsa lite bloggar också, för det har jag inte heller hunnit med på länge. Jag får fortsätta bloggandet när jag känner att jag har något intressant att skriva. Blir bara en massa svammel annars. :P
Puss hej!

Inga kommentarer: