torsdag 11 september 2008

Träna med Korpen!

Igår var jag på Bodypump, träning med vikter. Det var faktiskt riktigt roligt, och nåt jag tänker fortsätta med. Jag kan behöva träna lite, och nu i samband med Viktväktarna så går man säkert ner snabbare. ;D Inte för att jag känner att jag behöver gå ner så himla mycket mer, men jag mår ju faktiskt bra av att äta så. Mycket sallad och grönsaker, och inte lika mycket fet mat som det annars blir. Men man kan ju sakna fika och annat gutt. :/

Ikväll är det återigen träning, Aerobics. Jennie och Linda följer nog med, det blir kul! :) Korpen har ju gratisträning denna vecka, så då får man ju passa på! Jag funderar på att köpa ett terminskort så man slipper tänka på pengar varje gång man går dit. Kostar ju "bara" 450 kronor för alla under 22. :)

Det var träff i församlinghemmet igår också. Alltid roligt att träffa andra mammor och barn. Och nu börjar Kelly tuffa till sig lite också. Igår lekte hon för fullt med de andra barnen, både de stora och de små. Duktiga tjejen! :)

Jag pratade lite med Linda om deras sätt att få Devin att sova om nätterna. Tog upp det med Martin, och vi ska försöka oss på det nu till helgen. Återkommer om det när vi väl provat. :) Man får ju kanske ge det en vecka i alla fall. Sen tycker jag att hon borde sova lite bättre!

Nu sitter jag och laddar ner The Sims Ikea. Jag har bestämt mig för att äntligen installera om mina spel, och börja spela igen. Det är ju så jävla kul! Synd bara att vi har så slött internet, nerladdningen går ju så mycket långsammare då...

Promenad hem till mamma och pappa idag tror jag. Hoppas bara på att himlen inte ramlar ner lagom tills dess... Usch! Regnet har hängt i luften hela veckan nu tycker jag. Man blir så trött...
Ja, men vi hörs senare! :)
Puss hej!

1 kommentar:

DeadUntilDark sa...

Jag håller tummarna för att det ska funka. Nu behöver jag bara vakna 1 gång om natten (ja ibland knölar han ju ännu mer), men jag behöver aldrig gå upp och göra mat. Underbart!