fredag 5 september 2008

Partyfredag. :)

Världens största kör går på teven nu. Jag fattar inte hur hon ens kan låtsas vara så pigg och fräsch som hon verkar med den kanonkulan. Själv var man ju inte sådär jättesugen på att ens klä upp sig när man blev så stor om magen. :P Hon är väl så illa tvungen för den delen kan jag tänka mig, med ett sånt jobb.

Idag är det mycket på schemat. Kelly somnade nu, så jag passar väl på att ta det lite lugnt innan dagen kör igång på allvar. :)
Jag måste gå till systemet och handla lite, sedan gå och köpa mig en mascara (köpte aldrig någon i veckan. :P), handla mat, sen kommer Tony efter 3 redan... Martin får väl underhålla honom lite medan jag och Kelly plockar och har oss med allt som ska med till mamma och pappa. Vid 5-tiden kör jag hem Kelly dit, och hämtar samtidigt upp Therese. Sen hem och göra mig i ordning inför kvällen, hem till Anders på förfest, och så slutligen till Kalmar. Hoppas på att det blir roligt bara!

Jag funderar vidare på pluggandet. Läste lite om behörigheter för utbildningen och jag tror jag måste läsa upp mitt mattebetyg lite. :( Jag som verkligen är så jättekass på matte. :/ Mja... Vi får väl se hur det slutar. :)

Nu ska jag läsa lite bloggar, och fundera på att gå och göra mig i ordning lite. Det är lättare när hon sover, min lilla flicka. Hon blir vansinnig om jag stänger in mig på toaletten annars. Hehe... ;)
Puss hej!

Inga kommentarer: