tisdag 30 september 2008

The worse mom ever...

Idag var jag jätteduktig! Jag storstädade hela lägenheten, och var bara på allmänt jättebra humör. :) Som tur var hade Kelly vaknat på samma goda sida, så hon var en snäll tjej hon också. :P
Eftersom Kellan är lite rädd för dammsugaren, så brukar jag sätta henne i sin matstol framför teven med ett kex, och där sitter hon och är nöjd. Hon var så nöjd att jag fortsatte dammsuga i hallen, köket, toaletten, men så innan jag fortsatte in i sovrummet, tittade jag till i glaset på dörren in till vardagsrummet, och fick se att hon hade ställt sig upp i stolen!
En snabbare Cecilia har nog ingen sett tidigare. Tänk om hon hade ramlat och brutit nacken eller nåt annat hemskt! Vilken värdelös mamma jag hade känt mig som... Och vem lämnar sitt spralliga niomånadersbarn ensam i en matstol?! Ja... Jag borde inte få ha hand om ett barn överhuvudtaget...


Från det över till något annat. Sitter och tittar på en efterlängtard säsongsstart av Desperate Housewives. Som vanligt, superbra och spännande! Jag ska bli en sån när jag blir 40. :P

I morgon blir det församlingshemmet, fika med Jennie och Linda (tror jag), och sen åker jag nog hem en sväng till mamma om bilen tillåter. Body Pump på kvällen såklart. Ska bli kul! :P
Puss hej!

1 kommentar:

Mrs Lundqvist sa...

Nej du så får du inte känna... lätt att vara tankspridd i bland. Man kan INTE vara överallt och ingenstans ;)

Har nog typ hänt alla mammor.

*push kram*