torsdag 30 oktober 2008

4:e för dagen.

Och jag som annars inte brukar blogga så många gånger per dag. :P Nåja har man inget bättre för sig så. :)

Kom nyss hem från träningen. Tro det eller ej, men jag tog faktiskt min kära cykel och drog iväg i regnstormen. Jag hade iofs inget val, eftersom min bil är avställd. :P Hade den varit körduglig så hade jag garanterat inte gett mig ut på cykel i det här (o)vädret. *s*
Jag ska i alla fall se till att börja träna aerobics igen. Hade glömt bort hur kul det är. :)

Kellys farmor och farfar var här tidigare ikväll. Kelly älskar dom, trots att det har tagit lite tid för henne att lära känna dom. De har ju trots allt inte lagt så mycket energi på att komma och hälsa på när hon var mindre. Som tur är har det bättrats på nu, och det märks. Det måste ju vara roligare att ha bra kontakt med sina barnbarn.

Ja, nu ska jag väl läsa lite bloggar innan det är läggdags. Hoppas hoppas hoppas på att Kelly sover bättre inatt. Orkar ju aldrig jobba hela morgondagen om jag inte får sova. :/

Tänkte avsluta med en bild på min snygga Hello Kitty-rumpa. Enjoy! ;)
Godnatt.

Inga kommentarer: