lördag 25 oktober 2008

Baksidan av en utekväll...

Jag har mått superdåligt hela dagen... :/ Först nu på eftermiddagen har det börjat ordna till sig. Usch! Nu blir det nog inget mer festande resten av detta året (nåväl, om det dyker upp något kul så kanske...) Vi hade ju trevligt i alla fall, det är väl det som räknas... :)

Jobbade ju idag mellan 10-14.15. Gissa om det kändes jobbigt att gå iväg idag? Herregud. Jag kände mig som en zombie, och ändå ska man försöka vara trevlig och pratglad som alltid. Jaja, pengar tjänade jag ju i alla fall. *s*

Vi skippade kalaset idag. Mamma har varit helt väck hela dagen, "maginfluensa" tydligen. Hehe... Och så har Martin varit borta hela eftermiddagen, så vi skjöt fram det till i morgon. Då blir det tårta och bullar för hela slanten. :)

Snart ska vi dra iväg till affären och shoppa godis. Vi ska satsa på en myskväll ikväll. Har ju inte umgåtts med Martin ordentligt på flera dagar nu. Känns ruttet...
Ha nu en trevlig lördagkväll så hörs vi senare!
Puss hej!

1 kommentar:

Tiagirl sa...

Hm...maginfluensa? Det var ju för väl att du inte skrev magsjuka överlag, eller matförgiftning!
Men det är ju så trist att det är så många som får maginfluensa dagen efter dom varit på Gladan. Elller något annat ställe med alkoholtillstånd. *asg*

Hoppas lilla mamsen tyckte det var värt att må lite risigt idag!!! Hon verkade vara go!
Har ju bara sett/träffat henne nån enstaka gång tidigare, mitt på dagen. :)

Grattis igen!!!