tisdag 7 oktober 2008

Devil in disquise...

Jag har gjort två intresseanmälningar på lägenheter i M-ås bostäder nu. :O Martin och jag kom ju överens om att börja leta nytt i december nånting, men jag kunde bara inte motstå frestelsen. :P
Ena lägenheten är en 4:a på Skepparvägen, bottenvåningen (ett stort +) och den andra en 3:a på 3:e våningen (inte lika stort +) Vi vill ju helst bo på bottenvåningen för kattens skull. Annars blir det ju ett jäkla spring ut och in genom porten så fort han vill gå ut... :/

Men vi får se. Det bästa vore väl att inte flytta förrän till mars- april där nån gång. Hm...

Idag har det varit superväder igen. Lite kyligt i luften, men ändå sånt där härligt höstväder man vill ha. Har hunnit med en hel del ändå tycker jag. Städade idag på förmiddagen, hann med att räkna lite matte också när prinsessan sov, fixade med barnmaten, storhandlade nu på eftermiddagen. Nu passade jag bara på att andas och ta det lite lugnt medan lilltjejen och storpojken tar en tupplur. Måste ju laga ännu mer barnmat, samt mat till oss sen. Kanske hinner med en kvällspromenad också om Kelly är tillräckligt pigg. DH är ikväll ockå, får INTE missas! :D

Jag borde träna, men aerobics med styrka i Mölstad är faktiskt inte alls särskilt kul... Föredrar att vänta tills i morgon och på torsdag. Fan så duktig jag är egentligen! Har nog bara missat ett enda pass BodyPump sen terminen startade. Tycker som min kära mor, att det borde vara 3 gånger i veckan, men... Vi får nöja oss med tiderna som finns. :)

Åh! Jag hoppas verkligen min kära moster inte ska på annan fest den 25:e! Vi har ju planerat in en tjejkväll på Gladan med kareoke för att fira min 21:årsdag. Mamma, Cina, Therese och jag skulle det bli. Får väl ta med mig min älskade sambo annars, men jag tycker han har varit ute så det räcker nu på ett tag. Nu är det min tur! :P
Ska försöka hinna spela lite spel innan de vaknar, mina hjärtan.
Puss hej!

1 kommentar:

E_Jonzon sa...

Japp, vi gör ett prov i veckan.. Ma.A. är som en lättare repetion av Ma.B å den har man ju i ganska färskt minne sen vårterminen. Därför går d bra att beta av kursen såhär snabbt.

Jag har redan fuskat den här veckan:P Så tänkte samla kraft och sätta igång på allvarligaste allvar nästa måndag..!! usch, kan ju inte ha min vinterjacka än, så måste bara bli av med lite. känns väldigt onödigt att köpa ny jacka;)

Så ni ska flytta! där ser man. jag förstår er! blir väääldigt trångt i en 2:a. Barn innebär en hel del mer saker än vad jag först trodde!
Snygg soffan är! Men se till att det är avtagbara tyger bara.. annars blir d inte kul:P