tisdag 28 oktober 2008

En fiffig julklapp.

Jag har suttit och kollat runt lite på fotoframkallningssidor för att lista ut om jag skulle kunna framkalla alla collagebilder jag gör.
Efva- har du framkallat några såna bilder, och hur blev dom isf?

Jag har nämligen tänkt göra två album med en massa collagebilder, till mina och Martins föräldrar. Skulle nog vara en uppskattad julklapp! Jag kommer inte hinna knåpa ihop två stora album för hand, och tycker det skulle vara så smidigt att kunna lägga några timmar framför datorn och sen kunna skicka efter kopior. :)

Idag är en solig dag, men jag har inte varit utanför dörren än! De var här och hämtade vitrinskåpen och borden idag innan lunch, så nu är det ganska tomt här i vardagsrummet vill jag lova! Men, om man ser det positivt, så har ju Kelly jättemycket plats att leka på nu. *L*
Jag tänkte städa innan vi går ut, men jag får nog vänta med det i alla fall...
Ska ta och ringa pappa och se om han kan möta upp oss vid Bildelsbutiken sen. Vi ska titta på bilstolen där, och se om vi kan få prova den i bilen innan vi köper.
Så vi ska gå förbi och hämta Martin sen när han slutat jobba.

Kelly däckade efter lunch, och sover fortfarande, nu 2,5 timme senare! Då kanske hon inte behöver sova en gång till idag, med tanke på att hon brukar somna runt halv åtta, åtta sådär.
Jag kan ju ta och börja damma av lite överallt i alla fall.
Måste hitta plats för alla papper och sånt skit jag hade liggande i vitrinskåpslådorna. Det ligger ju utspritt över hela lägenheten nu, men jag får väl inhandla lite arkivlådor på Ikea i morgon. :)
Puss hej!

Inga kommentarer: