söndag 26 oktober 2008

En kalasdag.

Ja, för idag ska vi ju ha kalaset. Käka en massa tårta. Mums! :)
Äntligen mår jag som jag ska. En aning huvudvärk emellanåt bara, men det har nog med vädret att göra. Hm...

Usch! Jag är så missnöjd med vårt vardagsrum just nu... Soffan är helt felvänd, soffbordet och det matchande, fula sidobordet passar inte alls in längre (som om det någonsin har gjort det...)... Jag vill möblera om och byta ut. Köpa lite nya växter... Egentligen vill jag nog helst ha ett helt nytt vardagsrum. :P

Jag satt och tittade på Bolibompa idag, som alla andra morgnar. Då nämnde programledaren något om klockan, och... Oj då! Jag hade ju glömt att ställa tillbaka klockan. Det innebar ju att Kelly vaknade och ville gå upp redan klockan sex. Uh... Men, nu sitter jag här, och både Martin och Kelly sover som små grisar. :P Det är egentligen riktigt skönt. Att få en stund för sig själv så här på förmiddagen. Jag tänkte sitta och pyssla ihop några collage när jag nu har tid för det.
Har till och med tagit hand om diskberget, så jag kan bara slappa tills de vaknar, mina hjärtan.

Jag ska försöka pricka in någon dag i veckan som jag ska in till Kalmar och shoppa upp mina födelsedaspengar på kläder. Jag måste ha ett par nya jeans! Jag har ju egentligen bara ett par kvar nu... Ja, och så de uppklippta, men det är lite väl kallt att springa omkring i dom nu när det snart blir vinter. *brr*

Nope, jag återkommer nog senare idag! Kom ju på att jag ska på ljusparty till Jennie ikväll med, så någon träning blir det ju inte idag. :/ Nåja, får väl träna lite extra nästa vecka istället...
Puss hej!

Inga kommentarer: