onsdag 15 oktober 2008

En lång dag.

Ja, idag var det faktiskt inte så kul på församlingshemmet... Det var lite folk, och det var i stort sett bara Ella och hennes mamma vi pratade med. Ella och Kelly tycker om varann. :P

Linda kom förbi en snabbis innan hon skulle vidare in till Kalmar, och efter det har vi handlat lite, jag och min dotter. Nu har vi mat för resten av veckan. Skönt det!
Fick ju lön idag, 400 kronor mer än jag hade räknat med. Vad ska jag göra med dom? Hm... Har ju så himla mycket jag vill spendera dom på, så jag får ju beslutsångest. :P

Ska träna ikväll, som alla andra onsdagskvällar. Ska bli skönt, för nu har ju äntligen den värsta träningsvärken släppt. :) Kellys farmor och farfar kommer hit och ska sköta nattningen. Tycker det är kul om de kan få lite bättre kontakt.

I morgon tänkte jag planera in en träff med min kära Jennie, hon var tydligen ledig. :)
Fredag blir det fika hos Klara och Angelica. Förstår inte att vi inte har tagit det tidigare, eftersom vi båda går hemma!
Ja, nu ska jag sätta igång med mat till Martin. Han ska ju iväg snart, och det är skönt om jag kan få lite hjälp med Kelly under matlagningen... :P
Puss hej!

Inga kommentarer: