torsdag 16 oktober 2008

En ny dag.

Idag är det torsdag, och bara en dag kvar till fredag. Jihuu! Inte för att vi alls har något planerat. Iofs kanske det blir att gå på innebandy i morrnkväll (kul...?). Det beror ju helt på om vi får barnvakt till vår lilla tös under tiden. Kan ju vara skönt att bara få komma iväg båda två och göra nåt annat. :)

Idag blir det at ta en sväng hem till Jennie och Theo! Ska bli jättekul, eftersom det var grymt länge sen vi hälsade på. :/ Ska ta med mitt "Den försvunna diamanten"-spel, så ska vi allt ta oss en turnering. :P
Kelly somnade nyss, och det är ju perfekt. Sen blir det bara att ge henne mat, och dra iväg.
Har ju en massa(?) att hinna med innan hon vaknar... Ska sminka mig, gå ner och slänga i alla urvuxna barnkläder i en sopsäck (så vi har alla samlade i en och samma påse, just nu ligger det tiotals olika påsar med kläder i...), rensa bort alla fula, vissna blommor från balkongen, och så har jag ju disken också... :/

Jag var på Algots igår, och tänkte handla med mig en massa ljung att plantera i balkonglådorna, innan jag kom på att jag inte hade plånboken med mig. *smart* Dessutom hade det nog blivit svårt att få med mig dom hem... Ja, jag får helt enkelt åka förbi efter vi har varit hos Jennie. Man får ju passa på så länge man har bil. ;)

Nä, nu får jag nog ta tag i mina sysslor. Jag är ju trots att en riktig hemmafru nu. :P Känner mig som en om inte annat... *s*
Ha en bra dag, så hörs vi sen!
Puss hej!

Inga kommentarer: