onsdag 22 oktober 2008

En soffa.

Ja! Vi var en sväng på Hjulet idag (Martin hade tipsat mig om en fin hörnsoffa) och gissa vad? Den var jättefin! Skitfräsch och jätteskön. Så vi slog till och reserverade den till på fredag. Där sparade vi in 7100 spänn. Hehe, inte illa va! Då kan vi handla en massa annat nödvändigt istället för att lägga alla våra pengar på en kreditkortssoffa. Perfekt.

Vilket gråväder det har varit idag. Vi skulle ju vara på bvc vid 9.30, skitbra tänkte jag, för då skulle vi ju hinna iväg en sväng till f-hemmet också. Sure... Anne-Maj hade bokat in 2(!) läkarbesök för två andra barn vid samma tid, så jag fick snällt sitta och vänta till efter 10 innan vi fick komma in. Typiskt... Kelly var ju såklart trött vid det laget, så det var bara att traska hem efteråt och lägga henne.
Emma, förlåt om du väntade på mig idag, jag vet ju att vi pratade om att fika. Jag har ju inte ditt nummer, så jag kunde ju inte kontakta dig på nåt sätt. Hoppas du fick annat att göra istället. :/ Vi tar det definitivt en annan gång när det passar bra. :)

Ikväll är det träna som gäller. Jag ska inte glömma bort att äta innan, så jag orkar lyfta lite. :) Greys' Anatomy sen, så får vi se hur det löser sig med den där jävla Rose som ska förstöra nu med att vara gravid. *ts*

Nu ska jag pyssla lite med scrapprogrammet. Här kommer två collage jag har hunnit med sen igår. Fina va? :)

2 kommentarer:

Emma Jonsson sa...

Ingen fara! jag har visserligen vart hemma hela dagen.. e lite slö av den stränga dieten:P Men sysslor finns det gott om! Lägg upp en bild på din soffa sen! Nyfiken ju. Snygga scrapbilder!! =)

DeadUntilDark sa...

Så jäkla bra att ni hittade en soffa till slut, och struntar i dumma kreditskulder ;)