fredag 3 oktober 2008

En utekväll.

Ja, det skulle verkligen inte skada att få gå ut någon gång ibland. I och för sig var det bara en månad sen jag var ute sist, men eftersom den kvällen inte var något vidare kul, så skulle en kul kväll verkligen sitta på sin plats. Någon som är på? ;)

Idag har jag städat åt Doc. Välkomna pengar på kontot, och även att jag vet att jag inte får slösa upp dom blev jag ju bara tvungen att gå och köpa batterier till min kamera. Fick ett sånt sjukt kamera-abstinens plötsligt, och kände att det ju var alldeles för länge jag tog några kort. Så mycket man missar så fort batterierna är slut. Jag MÅSTE verkligen köpa mig uppladdningsbara snart...

Håller på och lagar barnmat nu. Köttfärssås och kokt potatis. Jag har varit lite dålig med matlagningen nu de sista dagarna. Blir ju lite problem när vi inte har någon färdigmat till Kelly heller. :S Men nu jävlar! Gör ett storkok, så nu lär hela frysen vara full med barnmat. Perfekt! :)

Ska ringa och beställa pizza snart, och sen blir det ju Idol. Vilket jävla skitprogram egentligen. Alla 12-åriga småflickor sitter ju och röstar järnet på de snyggaste. Skit samma om de är bra eller inte... Jag får fan ta och börja rösta lite så det blir ändring snart. *morr*
Nu ska jag kolla till grytan.
Hörs!
Puss hej!

2 kommentarer:

DeadUntilDark sa...

När vi är "färdiga" med huset, iaf är inflyttade och sådär så hänger jag gärna på med en utekväll ;P
Jag har inte varit utanför lägenheten eller huset på evigheter!! (bortsett från f-hemmet då, men det får inte ens räknas, hehe)

E_Jonzon sa...

Jag vill också gå ut ju! inte vart ute sen sept. förra året... dax snart:P Duktig du är som lagar maten själv! får väl oxå börja snart..