torsdag 23 oktober 2008

Första steget.

Min underbara, älskade, duktiga prinsessa tog sitt allra första steg utan stöd idag! Ville bara dela med mig lite av upplevelsen att se det. Ni som har större barn vet ju precis vad jag pratar om, den där stolta känslan över något så litet som ändå är så stort. :)

Lina var här idag en sväng. Vi fikade frallor och cremefyllda muffins (dock färdigköpta. Man orkar ju inte vara hurtig och baka jämt. :P) Trevligt att träffas, nästa gång blir väl runt jul. :)

Sitter och lyssnar på Pink- So what. En skitbra låt, men vad annat kunde man vänta sig av henne. De flesta låtar hon gör blir ju bra. *yey*

Vi har funderat och pratat om hur vi ska lägga upp morgondagen, med tanke på att vi ska leverera vår gamla skitsoffa till en av Martins kompisar som var i akut behov av en, att jag sedan ska ha tid att städa åt Doc (eftersom jag redan fått betalt...) och så hinna med att handla lite dricka inför kvällen, umgås med min kära familj och lite innan utgången. Hm... Ja, det ordnar sig säkert.
Jag har för ovanlighetens skull haft en fullspäckad vecka, och helgen blir lika busy också. Lördag jobbar jag till 14.15, sen hem och fixa mat innan vi ska ha kalas hos mina föräldrar (för mig, dom som inte vet. Fyller ju 21. :D) På söndag måste vi försöka hinna in till Ikea och köpa lite (bl.a. ett nytt soffbord, det vi har nu passar verkligen inte ihop med vår "nya" soffa...) och så blir det ljusparty vid 17. Det var väl vid 17? *funderar* Ja, det var det. Väl? :P

Nu ska jag ge min dotter lite mat. Ska hinna med att laga raggmunk till mig och Martin, bada Kelly och natta henne innan åtta. Hm... Denna stress. :/
Puss hej!

2 kommentarer:

kultjej sa...

nej, nek kl. 18 är det! Välkomna då! :D

Klara Eriksson sa...

Visst är det underbart att se sin lila ta första steget.. Jätte kul..