torsdag 9 oktober 2008

Håller tummarna!

Idag fick jag besked från M-ås Bostäder. Fick erbjudande på båda lägenheterna jag hade sökt på! :) Jag tog mod till mig och pratade med Martin också, och vi kom överens om att tacka nej på 3:an, eftersom den ligger på 3:e våningen och i en dålig del av Ljungnäs. Men 4:an ska jag ringa om i morgon. Vi vill ju gärna titta på den först, innan vi bestämmer oss. Man ska inte ropa hej än, men jag kan ju hoppas på att den är fin, och att Martin går med på att bo där om jag skulle känna så. *kniper hårt om tummarna*

Idag har varit en superseg dag. Vi tog en promenad till lekplatsen i hamnen på e.m, och åter en promenad när Martin kom hem från jobbet. Tyckte det skulle bli så skönt med fredag i morgon, tills jag kom på att det blir ensamkväll... :/ Martin ska ju på match, och kommer inte hem förrän sent... Jaja, jag ska försöka få med mig Belinda på en tjejkväll i alla fall. Hoppas går ju. ;)

Ska väl ta och duscha lite nu, innan det blir så sent. Hatar att gå och lägga mig med blött hår... :P
Puss och hej!

Inga kommentarer: