torsdag 30 oktober 2008

Jäkla pissväder!

Det största misstaget idag var att lägga mig och somna när Kelly sov på förmiddagen. Efter 1 ½ timme är man förvisso ganska utvilad, men hela dagen är totalförstörd... Allt jag brukar hinna med under Kellys förmiddagsnap, har jag fått ta itu med senare, och nu har klockan blivit halv tre. Jag har inte kommit utanför dörren ens en gång, inte börjat städa (vilket jag borde gjort för flera dagar sen) och humöret börjat sjunka. :/ Det spöregnar konstant, så vad har jag egentligen utanför dörren att göra. *blä*

Ikväll måste jag försöka pallra mig iväg till sporthallen för ett aerobicspass. Mitt samvete åker berg&dalbana, jag känner att jag börjar bli så försoffad.

Tydligen har jag en gnällig dag, så det kanske är bäst att sluta innan det blir för jobbigt att läsa. ;) Ha det bra i regnet!
Puss hej!

Inga kommentarer: