lördag 4 oktober 2008

Jobb och marknad.

Ska snart dra iväg till jobbet. Måste prata med chefen innan jag börjar vid tio... Jag ska höra med honom hur stora chanserna är att få vara kvar. Får jag fortsätta jobba där, och får tillräckligt mycket jobbtid för att klara mig på inkomsten, då satsar jag nog på att jobba upp mitt SGI lite innan jag börjar plugga. Är ju kanske det smartaste har jag kommit på.

Jag slutar vid 14.15, och då får jag ju se om jag hinner springa igenom marknaden lite. Är inte sådär överdrivet ledsen för att jag missar den. Det är ju alltid samma skit. :P

Ikväll ska jag åka hem till Linda med en kladdkaka. Vi har bestämt oss för att sitta och prata en massa skit, vräka i oss kladdkakan med grädde, och titta på en massa Michael Jackson-videor. Precis som för några år sen. Det var sjuka tider alltså... Och de där MJ-videorna gick dygnet runt nästan. Haha. :) Ska bli supertrevligt btw!

Nej, nu måste jag klä på mig och dra iväg. Håll tummarna för att jag får bra svar från chefen nu. :)

Och förresten, alla ni mammor, vi får ta en samlingskväll och gå ut på party nån gång! :D
Puss hej!

Inga kommentarer: