torsdag 30 oktober 2008

Och vad hittade vi?

Jag höll på att bli tokig igårkväll! Hade ju gått upp för dagen klockan 6 och inte vilat en kort stund på hela dan. Så när jag skulle lägga mig var jag så sjukt trött. Tror ni inte Kelly bestämde sig för att gallskrika som en galning till klockan halv 2? Men efter det somnade vi båda två och vaknade inte förrän 07.40. Underbara sömn. :S
Men men. Tog en titt i hennes mun nu på morgonen, och vad hittade vi där? Jo, en tand! Vid 10 månader och 4 dagar har Kelly fått sin första tand! Bättre sent än aldrig säger dom väl? ;)

Jag hade tänkt göra lite annat nu på fm, men jag tror nästan jag lägger mig på soffan nu när Kelly snart lär somna. Det kan behövas. Jag ska ju jobba heldag i morgon, så jag vill gärna känna mig någorlunda utvilad. Hoppas verkligen inte natten blir densamma. :S
Ciao!

Inga kommentarer: