onsdag 29 oktober 2008

Själviska mammajävel.

Åh, jag blir tokig! Jag har ju verkligen sett fram emot att åka in till Kalmar UTAN Kelly och handla en massa kläder och bara ta det lugnt. Min kära syster skulle vara snäll och offra sin dag för att vara med henne. (offra... hon tycker ju det är så kul, så man kanske inte kan säga så...?)
Men nu har hon gått och blivit dunderförkyld och hes. Men det värsta av allt är väl ändå att jag nästan är beredd på att offra Kellys nuvarande goda hälsa för att få lite egentid. Hur självisk är man inte då?!
För Kellan är verkligen inte särskilt svår att ta med in till stan. Men ändå... Allt tar ju dubbelt så lång tid. Man kan inte tillbringa hur mycket tid i provhytten som man behöver/vill, man måste gå och fika även om man inte vill, bara för att kunna sätta sig nånstans och ge henne mat, och dessutom kommer vi inte få plats med soffbordet jag hade tänkt åka förbi Ikea och köpa på hemvägen... *biter på naglarna* Jag ville ju verkligen... Men, självklart så blir det säkert bra ändå. :)

Martin ska tatuera sig idag, och jag blev erbjuden att följa med och fylla i den jag har i ryggslutet. Den har ju tappat rätt mycket färg sen jag gjorde den. Tyvärr blir det väl inte att jag kommer orka/hinna följa med, eftersom jag har tänkt träna ikväll. Jag har så dåligt samvete för att jag inte tränade i söndags, och för att jag inte har självdisciplin nog att försöka börja med Viktväktarna igen... Jag får väl helt enkelt köra med Cambridge ett tag och se om det känns bättre. Hehe...

Nu ska jag prata lite med mamma och se hur det löser sig. Vi hörs senare!
Puss hej!

2 kommentarer:

Emma Jonsson sa...

Åh! Stackare. Jag vet hur det känns. Egentid är ett måste ibland, bara få göra det man själv känner för. Annars blir man ju helt tokig! Känns som man går runt och stör sig på allt och alla:P
vad är det för soffbord? *nyfiken* =)

Tiagirl sa...

Hoppas du kom iväg igår. Baciller frå man ändån, kan lika gärna komma från någon annan som inte "erbjuder" dom samtidigt som barnvakteri! :)

Fotoböcker kan du söka på, finns så oerhört många företag men det gäller att jämföra priserna!!!!! Nu minns jag inte vart jag beställde mina men ska kolla. Glöm inte kolla vilket format du gör dom i, a4 eller fyrkantiga(som vanligt scrap då...)för alla företag gör inte fyrkantiga.