tisdag 21 oktober 2008

Skitväder...

Det har varit mörkt och grått hela dagen, och man blir ju verkligen skittrött av det. *gäspar*
Klara och Angelica var här en sväng på dagen och fikade lite. Angelica är så gullig med Kelly, vill mata, lyfta och byta blöja på henne hela tiden. Gullungarna. :P

Gick en sväng till affären och handlade in mat för veckan. Sitter just nu och velar om jag ska träna ikväll eller inte... Jag behöver ju verkligen det... Men nej, det är ju en massa bra på teven ikväll, så det får allt bli en annan kväll. :P

Jag satt och pysslade lite med scrapprogrammet idag. Jag är ju inte duktig på det än, men jag blev i alla fall nöjd med resultatet.
Jag ska väl fundera ut vad vi ska äta idag av allt jag handlade, och så lär jag väl pyssla vidare med kollagen. ;)
Och förresten, Belinda, var är du? Jag saknar dig! Får väl ta och slå en pling ikväll.
Puss hej!

Inga kommentarer: