söndag 5 oktober 2008

Underbara sovmorgon!

Efter mycket tjat så fick jag min älskade sovmorgon. Den första på 2 veckor. Det är lustigt egentligen, att det ska vara så svårt att få min kära sambo att gå upp tidigt så att jag kan få sova ut för en gångs skull. Men... Efter lite tjat går det mesta igenom. :P

Angående gårdagen, jag pratade ju med min chef, och han sa att de gärna vill ha kvar mig. Men han visste inte än om det var någon tjänst på väg att bli ledig, dvs. en ur personalen är sjukskriven, men han vet inte för hur länge, och så är det många som ligger i "farozonen" för att bli gravida igen. Händer det, så får jag ta över. Jag får väl ta och prata med honom igen lite längre fram. I "värsta" fall får jag plugga på våren, söka till lärarutbildningen och se om jag kommer in, sedan får jag ju se om jag får erbjudande om en tjänst på Konsum. I så fall tar jag ju den, för bara jag pluggar upp min behörighet för lärarutb. så vet jag ju att jag kan söka när som helst sen. Bra va? ;)

Kvällen hos Linda var supertrevlig! Vi åt en massa onyttigt, pratade en massa skit om allt mellan himmel och jord, tog en promenad med deras söta vovve, och dreglade en massa över Johnny Depp i Pirates of the Caribbean- At worlds End. :P Var hemma igen tio över tolv, så en sovmorgon kändes välbehövd.


Idag ska jag köra hem bilen till mamma, och sen i eftermiddag blir det Pump. Känner att jag skulle behöva träna en gång till i veckan. Får ta och ge mig iväg på aerobicsen också... Nope, nu ska jag läsa lite bloggar, det var ett tag sen så jag antar det är mycket att läsa. :P
Puss hej!

Inga kommentarer: