måndag 13 oktober 2008

Update!

Förlåt! Jag har varit jättedålig på att blogga nu i helgen. Har inte funnits ork till det helt enkelt, så jag ska inte ljuga...

Det blev tyvärr ingen lägenhetstitt igår. Jag och Martin pratade, och kom fram till att en 4:a kanske är lite väl stor och dyr för oss just nu.
Han vet ju inte om han får vara kvar på Hjulet ett år till (han har tydligen fått veta idag, men ville ta det när han kommer hem... *håller tummarna*), och dessutom går ju ryktena att M-ås Bostäder ska lägga om alla lägenheter till kallhyra. Och då blir det inte billigt. :/
Nä, vi får allt nöja oss med en 3:a, så jag söker febrilt och hoppas på att vår drömlägenhet snart dyker upp. :)


I lördags kom Belinda och syster Therese hit för några timmar med lite smådrickande och skitpratande. Martin var iväg på en sen innebandymatch, och Kelly somnade tidigt, så det var perfekt!
Tack tjejor för en lyckad kväll! Och tack alla gäster och personal på Gladan som stod ut med vårt ylande hela kvällen. Haha! Vi gick ju dock hem ganska tidigt, så sista öppna timmen slapp ni oss. ;)

Upp och jobba från 07.30-14.15 sen på lördagen, och tro mig, det var tungt att gå upp efter en vild kväll och bara 5 timmars sömn, men jag klarade dagen galant, och var sådär snuskigt överglad och smörtrevlig hela tiden. Blev allt lite trött på mig själv där ett tag, men efter att fått gå hem för dagen, ätit en pizza och gosat lite med mina hjärtan, så gick det över. :)

Igår kom Linda hit och höll oss sällskap. Martin var i Vimmerby på pingisturnering, och kom inte hem förrän på kvällen.
Men vi hade så trevligt så, med saft och ballerinakex, en promenad och en massa pratande om allt och alla. :) Tack vännen! <3


Idag var det församlingshemmet som gällde, och fy så mycket folk det var! Men trevligt, och Kelly hade roligt som vanligt. Hon sov till halv nio idag för en gångs skull, så hon var pigg och glad hela tiden.

Efter det, sprang vi in på Konsum och handlade lite, sen hem och laga barnmat, äta och så slänga Kelly i säng.

Måste ju handla in mat idag så vi klarar oss till på onsdag, jag har ju börjat med Viktväktarna igen, så nu ska jag köra hårt i åtminstone 4 veckor. :) I kombination med träningen så hoppas jag väl att jag går ner tillräckligt för att kunna sluta tidigt. :P


Nej fy, så långt och babbligt detta blev. Ska ta tag i mitt liv och skriva en inhandlingslista nu tror jag. Kelly vaknade nu också...

Är det förresten någon som vill lära mig lite om html-koder så jag kan designa min blogg i min egen smak? ;)

Puss Hej!

Inga kommentarer: