måndag 20 oktober 2008

Nya jackan.

Vi åkte ju till Kalmar, gick runt lite på stan, och vips! Där hängde en superfin jacka på Lindex som jag faktiskt köpte. Det avviker lite från allt rosa jag annars brukar köpa, men gör ju absolut ingenting! Tyckte den var så fin att den förtjänade en matchande mössa. Och det hittade jag ju också. Bra va? :)

Vi mötte ju mamma vid Baronen när vi kom in, så hon följde ju såklart med. Vi fikade lite, tog Babyproffsen och Skokällarn innan vi till slut åkte hem. F*n vad det blåste i Kalmar alltså! Vinterjackan räckte inte till, jag frös ändå. :/

Det blir nog inte att köpa sulkyvagn i Kalmar, utan vi åker nog över till Öland och köper en likadan som Jennie. Vi är ju överens om att vi vill ha en vagn i nån fin färg. Får nog bli en limegrön tror jag, för får vi en pojk nästa gång, behöver han ju inte åka runt i en vansinnigt flickig, rosa vagn. Hehe...

Jag blev galen idag. Bilstolen vi fått låna hem av Jennie var ju jättebra, ända tills vi provade den i bilen. Kelly skulle ju hamna uppe i biltaket... Den var så himla hög. Man såg liksom inte ut genom sidorutan ens en gång, så det får nog tyvärr bli att leta efter en annan. :(

Kelly har somnat nu, så jag tänkte passa på att lägga in det digitala scrapprogrammet nu istället. Jag hann ju inte med det förut.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Puss

1 kommentar:

kultjej sa...

Är det det programmet som Efva pratat om? det vill jag med ha! Får jag låna? ;);)