onsdag 26 november 2008

Besvikelsen är stor...

Jag ringde till Mönsterås Bostäder förut och frågade om lägenheten jag sökte på förra veckan. De hade redan skickat ut tre erbjudanden sa de, men inget till oss. Jävla jävla skit!!! Gissa om jag blev besviken?! Plötsligt kändes allt så dåligt. Allt är svart. Jag hade verkligen hoppats.
Tänk om vi aldrig får tag i en jävla lägenhet? Om vi får bo kvar i vår sketna 2:a. *blä*

Sitter hemma hos mamma och pappa nu. Har lånat Therese bärbara dator, och fy så hemskt! Är man inte van är det värdelöst. Knapparna sitter ju inte där dom ska... *s*
Det förvånar mig inte det minsta om killen som skulle komma, inte ens hör av sig.
Nä, jag tror jag gör bäst i att skona er från min för tillfället negativa inställning.
Jag har i alla fall kommit en liten bit på väg i fotoboksprogrammet. Duktiga jag! :)

Jag skriver och uppdaterar er om bilen senare.
Puss hej!

Inga kommentarer: