söndag 23 november 2008

Blodpudding, en superlunch!

Jag har precis ätit lunch. Blodpudding och bacon fick det bli idag! En alldeles lagom perfekt lunch, så nu är jag mätt och glad. :)

Jag ska ta och skriva en inköpslista, och så ska jag få med mig sambon och dottern ut på promenad i det vackra vädret. Ska bli skönt, och jag känner att jag verkligen behöver komma ut lite.
Jag tror jag skippar träningen idag. Det känns inget vidare på den fronten, så det är nog bättre jag stannar hemma och lagar mat istället. *s*

Jag låg och däckade på soffan förut när Kellan somnade. Låg och sov i en timme, innan jag vaknade och kände mig ny och fräsch. Det finns inget bättre än att kunna lägga sig ner och ta en powernap när man är sådär snuskigt trött som jag varit några dagar nu. ;)
Nähepp, dags att göra lite nytta.
Har en kille som vill komma och titta på min bil nu i veckan btw. *hoppas hoppas hoppas*
Puss hej så länge!

Inga kommentarer: