lördag 1 november 2008

Dessa röda dagar.

Vi skulle ju åka in till Kalmar och köpa en barnvagn idag. Skitkul, tyckte jag, tills jag kom på igårkväll när jag låg i sängen, att det är ju för f*n röd dag idag! Inget Babyproffsen öppet då inte. Skit...
Och inte lär Vattenpalatset ha öppet heller. Tänkte i alla fall ringa och kolla. I så fall kan man ju lika gärna åka dit en sväng. Nåt kul måste vi ju göra. Det är ju enda tillfället på hela helgen vi har att få umgås alla 3.

Idag har alla regnmoln blåst bort. Men kallt som bara den var det ute. Minusgrader har det hamnat på nu. *fryser* Och ju kallare det blir ute, desto kallare blir det i lägenheten.
På tal om lägenhet, så sökte jag på en nyinkommen 3:a i ljungnäs igår. Jag har ju pratat om att jag vill ha ett stort kök och badrum (vilket det INTE är i ljungnäs...) men man kan ju titta på den i alla fall, om vi blir erbjudna den såklart. Man får nästan ta vad som erbjuds nu, för ska vi vänta på den perfekta lägenheten, kanske vi får bo kvar här i ett år till. *trängs*

Ja. Jag får väl ta och ringa mamma och informera om att det inte blir någon Kalmarresa idag. Vi skulle ju lånat deras bil...
Ciao!

Inga kommentarer: