söndag 23 november 2008

En aning trött bara...

Vi hade faktiskt ganska trevligt igår. Gick till Kenta en sväng och spelade Buzz. Kul spel måste jag säga! ;)
Därefter gick vi bort till Gladan då och kollade läget.
Herregud så många nötter det var där! Jag slapp undan de flesta dock, vilket nog räddade kvällen.
*s*

Det finns en kvinna som går mig på nerverna. Hon är så fruktansvärt falsk-trevlig och dum. Haha! Som när hon sa att hon sett mig i Kalmar med en gammal kärring. "Ja, hon såg ut att vara i 65-årsåldern!" Gissa vem hon menade?
Jo, min mamma! Och de ser ärligt talat ganska jämnåriga ut. Dessutom är min mamma klart snyggare än denna sjuka sak! *s*


Det var lite lagom kallt att gå hem i klänning och strumpbyxor, kan ni tänka er? Men, jag klarade mig hem utan köldskador, och kom lagom till att Kelly hade vaknat.

Hon var så ledsen, hade väl inte räknat med att Therese skulle komma in och ge henne välling mitt i natten. Dock lugnade hon ner sig så fort jag gick in och kramade om henne.
Hjärtat...

Jag kom inte i säng förrän innan två, men känner mig förvånansvärt pigg idag ändå. Skönt det! Och jag tog det ju så lugnt igår, att jag känner ju inget av alkoholen heller. :)
Idag blir en väääldigt lugn dag. Jag har tänkt träna senare, och efter det blir det nog att äta tacopaj. Mums!

Hoppas, hoppas, hoppas att vi får svar från M-ås Bostäder i morgon! Ett erbjudande på lägenheten skulle vara en perfekt start på veckan!

Ha en trevlig söndag!

Puss hej!

2 kommentarer:

kultjej sa...

oj, vad är det för tant?

Pappa har inte gjort spisen, det är en spis jag hade när jag var liten som jag har målat om. :D

Tiagirl sa...

Vem??? *nyfiken*