torsdag 20 november 2008

En bra torsdag?

Hej!
Ja, det ser faktiskt ut att bli en ganska bra dag. Jag har redan fått en massa samtal och mejl från intresserade köpare på min kära bil. Annonsen kan ni se här.
En av dem skulle kanske komma och titta på den idag, och så har jag fått ett erbjudande om att byta till en Mazda 88:a, körklar och i bra skick. Kan ju säga att det lät ganska lockande. :)
Men, vi får se. Jag har ju förstått att det kommer bli ett lägre pris än det jag satte, men det får bli en läxa till nästa bilköp. 2500 var väl lite att ta i kanske, så det erbjudandet tackade jag givetvis nej till.

Mamma kommer snart. Jag har lovat att gå till mvc och köpa kondomer till min lillebror (hade han sett det här hade han blivit vansinnig...). Får väl ta några i belöning för att jag gick. Har ju inga p-piller nu förrän nästa vecka, och nån mer bäbis vill vi som sagt inte ha just nu. :P

Nu får jag inte skriva mer säger Kelly. Kanske bst jag gör som hon säger, det blir ett sånt himla liv annars. :P
Puss hej!

Inga kommentarer: