lördag 29 november 2008

En promenad i friska luften gjorde susen.

Japp, nu har vi kommit hem efter en härlig promenad. Egentligen ska man väl inte röra sig i onödan en sån här dag, med tanke på att man håller på att törsta ihjäl sig bara av att gå till toaletten och tillbaka in till datorn. :/
Kelly slängde återigen ut en napp, och trots att vi gick tillbaka samma väg så hittade vi såklart ingen. Dessa jäkla nappar alltså, och som jag har tjatat om att köpa en napphållare. Jag tror iofs inte att en sån hade varit till någon större nytta eftersom Kelly är mästare på att slita av sig allt man tar på henne. Då hade det bara resulterat i ännu en borttappad napp OCH en nyinköpt napphållare. :/

Åååhhh, jag har lite dåligt samvete från igår. Mer än så vill jag egentligen inte säga, men så jobbigt det är när man träffar underbara personer som liksom klistrar sig fast på hjärnan och vägrar försvinna. Nåja, i morgon är det säkert bättre. ;) Och NEJ, jag har inte varit otrogen. *s* Det finns säkert någon som kan vrida denna lilla text till något stort och helt fel.

Ikväll blir det garanterat mys framför teven (lider med Efva som måste jobba ikväll igen...), och jag ska proppa i mig popcorn och julmust. *mums*
Ska ladda upp inför julskyltningen i morgon. Vem vet, det kanske blir att handla en julklapp eller två. Vi ska i alla fall in och ev. beställa nya förlovningsringar. :)
Ha en supertrevlig lördagkväll alla folk!
Puss puss *smack*

Inga kommentarer: