torsdag 6 november 2008

En raggarballe med svängdörrar.

Åh, jag blev så sjukt sugen på korv med bröd igårkväll, så jag gick helt enkelt och handlade både tjock korv och korvbröd(f*n så dyrt det har blivit!!), å ni kan ju gissa vad jag har suttit och tryckt i mig nu ikväll. Muma! :)

Var ju på kalas hos min kära far idag. Ställde mig på vågen och fick ett positivt resultat, så därför kände jag att jag kunde ta den där extra muffinsen och de extra pepparkakorna. Nu är det ju några veckor till nästa kalas. :) Martin är väl näste man för rakning, så det blir att planera lite presenter innan dess. Och dagen efter fyller ju Miss Belinda 20 år också- storparty! ;)

I morgon blir det ju lägenhetstitt också. Klockan 17 har vi planerat, men jag vet inte vad jag ska hoppas på. Antingen ska den ju vara underbar, så man bara måste flytta dit på momangen, eller så ska man ju verkligen inte gilla den och hoppas på en bättre lägenhet på bottenvåningen eller nåt sånt... *svårknäckt* För det vore väl ganska så osmart att flytta dit, med tanke på allt jävla spring upp och ner det kommer bli, och sen med katten också. Ska vi göra om honom till innekatt, eller måste vi springa upp och ner hela dagarna och vara oroliga för att han aldrig kommer... Åh, nåja, det blir att vänta till i morgon kväll med grubblandet.

Pratade med Belinda nu ikväll också, och vi har ju fixat tvättmaskin genom dom. De har köpt ny, så vi skulle få ta deras gamla. Tack snälla! Det är verkligen guld värt att spara in dom pengarna. :) Måste bara ringa och höra med mamma om hon kan höra med min mormors gubbe ifall han kan offra lite tid på att hjälpa oss med hämtningen. Han har ju stor bil med stort bagageutrymme. :)

Jag har gått hela dagen och nynnat på Will you still love me tomorrow, och Warwick Avenue. Underbara låtar, men även det underbaraste blir tröttsamt om det klistrar fast sig på hjärnan och vägrar lossna... *s*
Nu ska jag slå mamma en pling innan jag måste ge Martin lite fotmassage. *suckar* Nån gång ibland är väl okej, men varje kväll blir lite jobbigt i längden. :/
Godkväll!

Inga kommentarer: