tisdag 11 november 2008

En sväng i duggregnet.

Jag hade inte alls något planerat idag egentligen. Skulle eventuellt ha tagit en runda på köpingen med mamma, men så messade Belinda och tyckte vi kunde ses en stund med barnen. Sagt och gjort, vi skyndade oss på med smink och kläder (nåja, Kelly slapp sminket...) och så bar det iväg till lilla huset i hamnbacken (ja, jag vet ju inte vad gatan de bor på heter...). Det blev en trevlig stund med skitprat och bullar. Mums! :)
Fick höra planerna om 20-årsfesten, så nu har vi något att se fram emot. Horafton skulle det visst bli. *hihi*


Kelly däckade ganska direkt i vagnen när vi skulle gå hem. Hon hade ju varit vaken många timmar längre än vad hon brukar från det att hon vaknar...
Hon vaknade dock för 20 minuter sen, efter bara 1 timmes sömn, och var jätteledsen. I med en flaska välling och så tillbaka i sängen. Även om hon inte sover nu så får hon i alla fall lite vila genom att bara ligga och mysa i halvdunklet i sovrummet. :)

Under tiden har jag slängt i mig en portion med risgrynsgröt. Jag hade nästan glömt hur gott det är! Passade på att köpa en sån där "korv" på Konsum igår, det är faktiskt jättesmidigt när man slipper laga lunch. :)



På tal om Konsum, så ringde Mia idag, så nu har jag skaffat mig jobbtid på torsdag 9-16. Härliga pengar innan jul! Hoppas jag får fler jobbchanser innan november är slut...


Hm... Om jag skulle ta och ringa mamma. Kanske att hon har lust att gå ut en sväng på köpingen innan de stänger...? Eller... jag kanske ska vänta och höra med Martin hur han har tänkt sig med träning ikväll. Han kanske vill följa med ut och handla sen... Ja, så gör jag nog.
Nu ska jag smyga in och kolla om lillprinsessan sover.
Puss hej!

Inga kommentarer: