fredag 28 november 2008

... endast Cecilia är vaken.

Kelly däckade, Martin däckade, och katten sover ju jämt. Alltså, endast jag är vaken. ;) Jag hade nog behövt sova en stund jag också, för att orka med kvällen, men jag har svårt att lägga mig och sova om dagarna om jag inte är riktigt, riktigt trött. Dessutom har jag alltid så mycket jag vill hinna med när lilltjejen somnat.

Mamma kommer och hämtar Kelly lite efter fem, så innan dess måste jag packa ner allt som ska med dom hem.
Min kära mor var så snäll och hoppade in på Lindex och köpte en overall till Kelly innan hon åkte hem från Kalmar. Vi hade tänkt köpa en billigare variant, men den var slut i de större storlekarna, och tur var väl det, för då fick det bli Bamse-overallen. Och den är ju bara så jäkla fin! *supernöjd*

Linda kommer runt halv sex, och då ska vi hotta upp oss inför partyt. ;)
Nu har jag inte tid att skriva mer, men jag återkommer i morgon för uppdatering av kvällen! Hoppas bara på att jag inte blir alltför dålig bara. :/
Puss hej!

1 kommentar:

Tiagirl sa...

Hm...såg inte jag dig i ögonvrån på Gladna ikväll????