måndag 17 november 2008

Första fläskläppen...

Jag satt här vid datorn i godan ro, medan Kelly lekte lite i sin mini-fåtölj.
Plötsligt hörde jag en smäll, såg i ögonvrån att hon hade tippat över kanten och stupat på ansiktet i golvet. Ett illtjut, och jag var framme hos henne på ett ögonblick. Hon hade blod i hela munnen, blodade ner både sig själv och mig. Och jag som har lite av en fobi för blod, blev hysterisk och började nästintill stortjuta. *s*
När kalaset började lugna ner sig, kunde jag konstatera att Kelly hade fått sin första fläskläpp. Stor som bara den. Stackars lilla flicka.
Jag hoppas verkligen inte hennes kommande tänder kommer fara illa av smällen! Min lillebror slog ju i munnen ordentligt när han var liten, så när hans tänder väl kom upp, ramlade de ju ut. *gah*

Nåja, nu ska vi ta en promenad.
Puss hej!

1 kommentar:

Tiagirl sa...

Jag igen...*himla spring*
Han brukar annonsera i Östran och dom annonserna går ju se på nätet men det låg inga gamla annonser kvar... Kollade blocket men inte. Men åh, kolla vilken uuuunderbar stuga jag hittade!!!!!!
http://www.blocket.se/vi/19082377.htm?ca=18_s

En två iofs men med trädgård tydligen... http://www.blocket.se/vi/19029322.htm?ca=18_s

Annars såg jag inget kul!!!