onsdag 19 november 2008

Godkväll!

Just nu håller jag på att laga mat. (sen middag, jag vet...) Makaroner och falukorv blir det idag. Enkelt och gott. :)
Kom hem från F innan sju eftersom jag blev tvungen att springa förbi (springa var väl att ta i förresten... jag åkte ju bil...) affären och köpa mjölk.

Ifyllningen gick fint, trots att det gjorde djävulskt ont vissa stunder. Vill man vara fin får man lida pin, ett underskattat begrepp. "... får man lida satan" skulle passa bättre in. Men som sagt, jag är ganska smärtkänslig. *s* Nöjd är jag nu i alla fall, det är väl huvudsaken. :)


Kelly har somnat tror jag, hon tystnade i alla fall för ett tag sen. Kanske bäst att jag går in och kollar. *springer*
Jodå, visst sov hon. Skönt!

Ska väl titta på Greys Anatomy sen hoppas jag, om inte Martin kommer hem med andan i halsen och bara MÅSTE få titta på fotbollen med detsamma. Sverige spelar tydligen ikväll. *ointresserad*

Men, tji fick han, för mitt Greys ska jag inte missa! Vi brukar kunna dela upp det, så han nöjer sig med att se sista halvlek. Hoppas han inte är svår ikväll då...


I morgon ska jag på kransbindning hos Åsa. Ska bli supertrevligt! Det är ett glatt gäng i charken, och med dem trivs jag som bara den. Min bästisar. ;)

Emma och Ella blir det också såklart! Ska bli kul att se hur dom bor. :) Nu är jag för hungrig för att skriva vidare. Så ha en fortsatt trevlig kväll!
Puss hej!

Inga kommentarer: