lördag 22 november 2008

Hellu!

Godkväll alla!
Har precis lagt Kelly i sängen. Jag hoppas på att hon somnar, men med tanke på att hon bara har sovit 1 ½ timme på hela dagen, så borde det väl gå ganska fort. Pärlan...


Vi åkte till mamma och pappa efter att Martin dragit iväg på match till Vetlanda. Tycker det är så tråkigt att behöva sitta hemma och uggla själv med Kelly. Men, vi hade så trevligt så, och så slapp jag ju laga mat också. ;)

Jag tog bort annonsen på bilen förut. Jag har en kille jag skriver med, så vi får se hur det blir med den saken. Jag får väl lov att sänka mig under skamgränsen om jag vill bli av med den. Det är ju trots allt en del fel som behöver åtgärdas, och det vore skönt att slippa hålla på med det själv. :/
Om jag får bort den, och får lägenheten jag sökte, har jag två stora problem ur världen. Sen ska jag bara prata med chefen på Konsum, så jag får lite klarhet hur mitt liv blir nästa år. *spänd*

Martin kommer väl hem efter nio, så tills dess ska jag vara klar för utgång. Hoppas på att det är lite trevligt folk på La Gladan ikväll, så man inte går ut förgäves. *s*
Nu ska jag kika runt lite, innan jag ställer mig framför spegeln och börjar pudra näsan. ;)
Godkväll!

Inga kommentarer: