tisdag 4 november 2008

I have a dream.

Å, jag drömde en helkonstig dröm inatt. Kände mig så skum när jag vaknade. *hm* Drömde att jag och grannkillen var superförälskade, och att jag mådde så dåligt över det, eftersom jag inte ville bedra Martin. Helkonstigt, med tanke på att jag inte alls är intresserad av den killen egentligen. Kanske att jag är det omedvetet då. Hehe...

Jag bloggade visst inget igår. Det fanns inget läge att sätta sig och skriva, och när det väl fanns det så kom alltid något annat i vägen. Men idag är jag tillbaka! :)
Jennie och Theo kommer hit och fikar idag. Ska bli jättetrevligt! Det var länge sen de var här, så nu får de ju se vårt "nya" fina vardagsrum. *stolt*

Jag sökte på en 3:a i Ljungnäs häromdagen (dock på 3:e våningen...), och fick ett erbjudande på den igår. Det blir att ringa den nuvarande hyresgästen och höra när vi kan komma och titta på den. Även om vi inte vill bo högst upp, så får vi ju se hur 3:orna där är upplagda, så vi vet om det är någon idé att söka på Ljungnäslägenheterna överhuvudtaget.

Åh, vi var och tittade på Belinda och Andreas hus igår också! *äntligen* Det var så himla fint! De har verkligen gjort ett superbra köp! Hur mysigt som helst, stort och bra. :)
Fick ju se Belinda i sina glasögon också, och hon var verkligen SKITSNYGG i dom!

Nä, om jag skulle ta och klä på mig ansiktet och gå iväg till Netto... Martin var där och köpte ett par jättemysiga inneskor till Kelly igår, men de var lite väl små för henne nu om hon ska kunna ha dom hela vintern. Det är ju så kallt i vår lägenhet, så man måste nästan ha något på fötterna för att inte frysa fast i golvet. *s*

Vi hörs senare! Nu ska jag sätta lite fart.
Puss hej!

Inga kommentarer: