måndag 10 november 2008

Köpingrunda med divorna.

Vi skippade fikat idag som vi hade pratat om, jag och Belinda. Istället tog vi en liten runda på köpingen. Mysigt i höstkylan. Dock hade ju regnet försvunnit lagom tills dess i alla fall. :)
Hoppas jag får mycket lön på fredag, då ska jag till It! har jag bestämt. De har massa snygga jeans i rak, tight modell. Jag har alltid varit mest för vida byxor, för jag trott att jag skulle se så bred ut i stuprörsjeans. Men jag hade faktiskt fel, och nu måste jag ha en massa såna. :)

Jag har tänkt laga fiskpinnar och potatis till Kelly idag. Lite äta-själv-mat hade jag tänkt. Börjar väl bli på tiden att hon lär sig äta ordentligt själv nu, tycker jag. Så hon är tillräckligt bra på det tills som börjar på dagis. *s*

Jag tog mig ett snack med Gud idag (notera att jag inte alls är särskilt religiös, men nån måste man ju få prata med ibland...*s*), och bad honom lägga ut en ledig 3:a på Kvarngatan 9. Jag vill verkligen, verkligen bo där, men nu när jag kollade läget på nätet, hade det bara kommit ut en 3:a p parkgatan. Fattar de inte? Nu ligger den 6 lediga lägenheter ute på marknaden sen dom ändrade om till kallhyra. Och det lär bli fler om de inte sänker hyrorna snart! Knäppskallar...

Till Linda: Jättekul för er att ni ska flytta till hus! Hoppas snart att ni blir en mysig liten familj också snart! Lyssna inte på skitpratet, utan gå på din känsla istället. Det brukar räcka gott och väl.
Ciao!

Inga kommentarer: