tisdag 25 november 2008

Lunch på vitan (förlåt, Thai Palace)

Hej och välkommen tillbaka. ;)
Idag träffade vi Belinda på forna Hvita Hästen för lunch. Kelly satt och smaskade på ett räkchips, medan vi lassade in av deras goda buffé. Smaskigt!
Tog en sväng med bruden på köpingen också för att spana lite julklappar till Wilma. Mycket trevligt måste jag säga.

Nus sover lillstrumpan, så jag hade tänkt passa på att mixtra lite med fotoboksprogrammet jag laddade hem från postfoto, men det lär jag väl förstås inte hinna. Har ju suttit och fördrivit lite tid på ett trevligt samtal med Linda. Mycket givande. ;) Hoppas på att hon följer med på fredag nu också då. Ju fler desto bättre heter det ju. :)

Ikväll ska jag åka in till Kalmar för bowling och mat med Konsumgänget. Ska bli jättekul, och vi blir inte hemma alltför sent heller. Tur det. *s*
Tänkte ju bjuda hem min kära mamma på lite fika, men frågan är om det är någon idé nu... Hon brukar ju ta lite tid på sig att komma hit, och då lär det väl vara försent. Jag måste hinna laga mat till min kära sambo också innan jag åker ikväll. Ja, jag vet vad ni tycker; "kan inte han laga mat själv?"
Svaret är nej. Han kan inte (läs: vill inte) laga maten själv, så då blir det att han bara äter en macka eller ingenting alls. Nu är det ju så att Kelly också ska ha mat av den jag lagar, annars tar jag faktiskt ingen hänsyn till om han väljer att vara utan mat framför att laga den själv. *s* Här krusas det inte i onödan. :)

Nej, nu måste jag faktiskt försöka få lite gjort i fotoboksprogrammet.
Inget från M-ås Bostäder än. Jag blir tokig! Ska nog skicka ett mejl och påpeka att jag väldigt, väldigt, väääldigt gärna vill ha den lägenheten. ;)
Nu vaknade Kelly, så det blev inget gjort nu då med andra ord. *skit*
Puss hej!

1 kommentar:

Tiagirl sa...

Har ni gemensam vårdnad har även han skyldigheter att ta hand om sitt barn. Vilket också innebär matlagning.