lördag 15 november 2008

Madagaskar

Åh, Madagaskar går på 5:an nu. Älskar ju all sorts tecknad film, så jag tycker ju såklart att de borde visa lite mer sånt på teve. *s*

Vi åt för ett tag sen, och jag kan bara berätta att det var såå himla gott! Martin var väl lite missnöjd med valet av sås (han hatar ju svamp) men annars var nog även han ganska nöjd.


Han orkade inte hjälpa till på discot, så jag hoppas att de klarar sig bra ändå!


Kelly ska snart sova, och efter det tar jag nog en promenad förbi Statoil. Eftersom jag snart ska ha lingonveckan, är jag fruktansvärt sugen på allt! Det bidrar ju inte till min efterlängtade viktnedgång i alla fall. *pf*


Sen blir det ju som sagt myskväll med film och en massa onyttigt. Yummie! :)
Ja, nu har jag faktiskt inget intressant att skriva, så, trevlig kväll alla!

Puss och kram

Inga kommentarer: