söndag 30 november 2008

Äntligen kväll, men tusen saker på schemat... typ.

Det var en trevlig tur på köpingen. Jag handlade julklappar till Therese, Henrik, Linda och Lina (jag vet inte om vi har planerat att byta julklappar i år, men jag ville köpa i alla fall.) Ett knäckäpple stod också högt upp på inköpslistan, men fyy sån tid det tog att få i sig! *s*
Handlade mat inför veckan också, så nu har jag laddat upp med standardmjölk, 3% fil, linfrön, torkad frukt och en massa grönsaker. Ska köra hårt i veckorna, och unna mig lite på helgerna har jag tänkt. I alla fall nu över jul. För vem kan motstå julmusten, risgrynsgröten, pepparkakorna, lussebullarna och all god julmat?! ;)
Vi var inne på June också, och beställde ringarna. Så himla fina måste jag säga, trots att jag inte beställde någon äkta diamant i min ring. Herregud, sån lyx är väl ganska överskattad? Den hade väl ändå ramlat bort tids nog, och det hade ju svidit rejält mycket mer än om jag skulle tappa en syntetsten. *s*

Kelly har varit skitsvår idag. Inget duger och det är bara gnäll och skrik hela tiden. Vi har i alla fall tvättat klart för den här gången, som tur är! Lillstumpan är i säng, och nu återstår bara städning av vardagsrummet/lekrummet, ett berg av disk, och så måste jag hinna hoppa in i duschen innan Wallander börjar vid nio. *tittar på klockan och suckar*
Nog bäst jag sätter fart. Åh, Martin börjar visst plocka upp här inne. Skönt det! Jag känner mig ganska slö i huvudet ändå nu med den här sabla förkylningen och allt. :/
Vi hörs i morgon! Sov sött.
Puss

Inga kommentarer: