tisdag 18 november 2008

Lite gnäll bara...

Nu är lägenheten skinande ren och fräsch! Skönt det, nu slipper jag väl städa på en vecka hoppas jag. *s*
Vi tog en sväng till affären förut. Det regnar ju, precis som det brukar en novemberdag. Till den nya vagnen har vi inget regnskydd, så jag får använda det gamla till liggvagnen. Det passar inte alls, så jag får gå och hålla fast det för att det inte ska blåsa av. Det resulterar ju i att Kelly blir dyngsur om överkroppen. Dessutom har jag inte impregnerat (stavas det så?) mina skor, så jag var inte direkt torr om fötterna när vi kom hem. :/ Jävla skitväder...

Ett plus den här dagen är ju att paketet hade kommit! Det fick jag i alla fall med mig hem från affären, och jag kan bara säga att jag är jättenöjd med klänningen! Går jag ner ett kilo eller två sitter den nog ännu bättre. :P

Kelly sover en stund nu (det blev bara en timme förut), och Fresh prince in Bel Air går på teven. Jag har inte skrivit mejlet till e.on än så det blir väl något jag ska ta tag i nu kanske...
En sak är i alla fall säker; jag tänker inte sätta min fot utanför dörren igen. Inte idag i alla fall. Jag nöjer mig gott och väl med att sitta inne i värmen och mysa. :)
Puss hej!

1 kommentar:

Emma Jonsson sa...

Det är ingen fara! Om du kan tors så hojta till! Jag ska inte t o-hamn.. Måste till kalmar på fre ist:p kan ju inte fara fram och illbaka hur mkt som helst. det kostar på :S kram!