söndag 2 november 2008

Skittrött... *gäspar*

Det har varit en lång dag... Jobbade mellan 8.30-15, vilket iofs var helt okej! Söndagar is the shiit! :P
Dock har jag varit jättetrött hela dagen med tanke på att det blev en ganska sen kväll igår (ja, 23.30 tycker jag är sent...) och en tidigt morgon idag. Kelly har börjat envisas med att gå upp klockan sju, om inte tidigare... Jag tyckte minsann det var bättre då hon sov till halv nio om morgnarna. *s*
Martin klarade dagen galant, utan nödsamtal till mina föräldrar. Hehe...

Jag hann hem för att vila lite efter jobbet, innan det var dags för ett pass i Powerpump. Skönt att komma igång med den igen! Iofs har jag bara missat 2 pass i rad, men det känns skit att lägga av sig så mycket på så kort tid.

Nu i veckan SKA jag ta en träff med Belinda och få se deras hus har jag tänkt. Äntligen! :) Linda ska också bokas in hoppas jag, så länge vi kan ta oss till varann. :P
Nu ska jag kolla läget lite, och kanske hinna med ett collage eller två innan det blir film vid 21.
Godnatt på er!

Inga kommentarer: